Drie maanden weekend! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu Drie maanden weekend! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu

Drie maanden weekend!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

27 Februari 2015 | Nederland, Breda

Nadat ik na mijn werk naar huis fiets realiseer ik me het pas echt, ik heb drie maanden weekend!! Waar ik vanmorgen tijdens het buitenspelen met de kinderen nog stond te bibberen in de kou, zal ik vanaf maandag misschien wel eens (heel stiekem) zuchten dat het zo warm is...

De plannen waren er al wat langer maar de uitvoering heeft even op zich laten wachten.... Eind december heeft Gert-Jan toezegging gekregen voor onbetaald verlof en zijn we onze plannen concreet gaan maken :-)

Onze plannen zien er als volgt uit:
Maandag zullen wij in het vliegtuig stappen en aan onze reis door Midden-Amerika te gaan beginnen.
Onze reis begint in Nicaragua waar we o.a. Granada en Léon gaan bezoeken. Daarna gaan we onze duikcursus afmaken in Honduras op het eiland Utila. Na Honduras reizen we door naar Guatemala en Belize. Hierna bezoeken we Mexico en vanuit Cancun zullen we naar Cuba vliegen waar we de laatste 3 weken van onze reis zullen verblijven.

Omdat verschillende mensen al gevraagd hebben of we een blog bij gaan houden, heb ik er voor gekozen om mijn oude waarbenjij.nu weer eens op te pimpen.
Op deze manier zijn we te volgen en kun je een berichtje achterlaten.
Maar natuurlijk kan mailen, sms en whatsapp ook tegenwoordig ;)

Liefs Gert-Jan & Martine



  • 27 Februari 2015 - 17:12

    Sanne:

    Heeeeerlijk! Ga onwijs genieten!

  • 27 Februari 2015 - 19:07

    Marga:

    Heel, heel veel plezier. Heerlijk genieten hoor maar dat gaat vast lukken.

  • 27 Februari 2015 - 20:26

    Ina V D Mooren:

    ook van ons veel plezier en geniet er van

  • 27 Februari 2015 - 20:28

    Linda Krijnen:

    Heel veel plezier en een mooie reis toegewenst!

  • 27 Februari 2015 - 21:11

    Ton:

    3 maanden reizen, wat een vrijheid :-)
    heel veel plezier, we lezen graag jullie avonturen.

  • 28 Februari 2015 - 08:47

    Suzanne:

    Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar alle verhalen!

  • 28 Februari 2015 - 17:27

    Mechie Maas:

    Martine en Get-Jan,
    Ga heerlijk genieten van jullie verre reis. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Mechie

  • 01 Maart 2015 - 20:12

    Lia:

    GENIETEN!!!!!!
    Ik ga jullie volgen.
    Heel veel plezier, Liefs Lia xx

  • 03 Maart 2015 - 13:07

    Johan Marcelis:

    Hallo Martine ik ben altijd praktisch,pas goed op met oversteken.
    Groeten An en Johan.

  • 04 Maart 2015 - 15:28

    Thea Maas:

    Hoi martine en gert-jan
    ik wens jullie een fantastische reis toe. geniet ervan.
    groet thea maas

  • 31 Maart 2015 - 06:29

    Ina Vd Mooren :

    Hoi gert jan en martine zo te horen hebben jullie het goed naar je zin en zien erg veel geniet nogverder van je vakantie groetjes lna en sjaak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Martine

Actief sinds 21 Nov. 2009
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 33217

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 30 Mei 2015

Midden-Amerika

10 Maart 2012 - 15 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie

07 Februari 2010 - 13 Juni 2010

4 maanden in Paramaribo

Landen bezocht: