NOG 10 DAGEN!!! - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu NOG 10 DAGEN!!! - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu

NOG 10 DAGEN!!!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

28 Januari 2010 | Nederland, Bavel

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn laatste college gehad op de pabo (voor de komende 4 maanden). De afgelopen weken stonden in het teken van: projecten afronden, tentamens leren en verslagen uitwerken.
Ik had het zo druk met de laatste loodjes dat ik geen tijd had om aan Suriname te denken.. maar...
Vanmiddag, de laatste presentatie was afgerond, drong het dan echt tot me door! Een aantal medestudenten wenste me een goede reis en zeiden: 'Tot van de zomer!'
Toen realiseerde ik me pas hoe snel de tijd gegaan is.. over 10 dagen vertrek ik al naar Suriname!!!

Aankomende week zal ik mijn koffer gaan pakken, de laatste spullen kopen en afscheid nemen van al mijn lieve vrienden!

Ik vind het super leuk om nu al berichtjes te ontvangen van alle mensen die me gaan volgen, bedankt hier voor!
Mijn volgende berichtje zal dan ook komen vanuit het tropische Suriname!

Veel liefs Martine

• 28 Januari 2010 - 15:21

Christel Schellekens:

OOOO je hebt mij mij afgekeken!!!

• 28 Januari 2010 - 15:27

Daniëla:

Martini!!

Het gaat nu zo snel! HUILEND!!!!!
    Ik ga je echt ontzettend hard missen, daar begin ik nu al mee ;)
    We gaan elkaar nog zien van de week! :D

Kuss..

• 28 Januari 2010 - 17:11

Hejj meisje! Het gaat inderdaad heel hard. Maar we gaan er met z'n allen een top tijd van maken!! Heb er kneiter veel zin in! :D

Kuss, tot maandag!

• 29 Januari 2010 - 10:33

Melanie:

Lieve Meid,

Het is nu lekker allemaal voorbij!
    Ga lekker rustig genieten en op een chillende manier voorbereiden op je super trip naar Suri!!!
    FAWAKAAAA:p

Succes met alles nog!
    Ik vind het ook zo gek....toen we opeens van iedereen op school afscheid moesten nemen..heel bizar!

We zwaaien af en toe wel naar elkaar he!

Veel liefs!
    Xx

• 29 Januari 2010 - 10:41

Melanie P:

ps. Volgende keer zal ik inloggen en dan een reactie plaatsen. Das leuker! Hé, reisbuddy:p Xx

• 02 Februari 2010 - 20:21

Annelottie:

Meis jij gaat t helemaal maken daar! Geniet lekker van de voorbereidingskriebels en dubbelcheck nog ff of je die aftersun hebt ingepakt ;-)

Liefssxx

• 04 Februari 2010 - 09:19

Marga:

Hey Martine, ik wens jou een heeeel goede reis, heeeel veel plezier en een heeeel leuke stage. Liefs Marga