Het avontuur is begonnen!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen!!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

08 Februari 2010 | Suriname, Paramaribo

Na twee en halve film, goed verwend te zijn door KLM en 9,5 uur vliegen ben ik aangekomen in Suriname! De reis is goed verlopen.
Onze aankomst was wel even hectisch, we moesten nog een uur rijden naar Paramaribo en Robert (onze contactpersoon) vertelde dat er al 4 meiden in ons huis wonen waardoor 2 van ons een kamer moeten delen.
Ik heb vannacht met Christel in een stapelbed geslapen. :)
Waarschijnlijk gaan wij de eerste maand samen op een kamer slapen.
Vandaag
Morgen krijgen we van Robert een rondleiding door Paramaribo, gaan we fietsen horen, ons visum regelen en op onze stagescholen kijken!

Binnenkort hier uitgebreid verslag over!
Veel liefs uit het tropische Suriname

• 08 Februari 2010 - 12:28

Irene:

Fijn dat je veilig bent aangekomen, en zo'n reis is nog best lang.. Pff :p
    Maar.. Bananen en een hoop zon! Heerlijk! Enjoy it! X

• 08 Februari 2010 - 12:32

Annelottie:

Klinkt goed Martini! Fijn om te horen dat jullie veilig op plaats van bestemming zijn aangekomen:D

Welke films hebben jullie gekeken?(Bij Mel heb k dat nl. heel precies kunnen lezen net hahah)

en over dat slapen: Denk maar zo beter knus met zn 2en in 1 bed dan in je eentje in n verlaten huis fzo =P

Dikke kus vanuit Ulvenwood!

• 08 Februari 2010 - 16:43

Karen:

hoi

wat een snel bericht zeg!

veel plezier die eerste dagen! en over een maand je eigen kamer claimen he??

gr karen

• 08 Februari 2010 - 17:09

Anouk :

Hey lieverd. Fijn dat de reis goed verlopen is. Wel raar dat er al 4 meiden zitten, blijven die nog lang? Meisie ga lekker genieten en veel succes op stage :) Liefs Anouk ps zie je snel via skype

• 08 Februari 2010 - 17:11

Daniëla:

Hee Lieve schat,

Wat fijn dat je veilig bent aangekomen!
    Wel balen dat er al vier meiden zitten, dat komt hopelijk ook wel goed!
    Ga lekker genieten en doe je ding!
    We hyven, mailen, skypen ;)

Dikke Kuss
    Daan

• 09 Februari 2010 - 11:16

Willem:

Hoi Martine
    Leuk z'n berichtje.
    Kunnen wij toch een beetje op de hoogte blijven van je avonturen.Wij hopen dat het je goed naar je zin zult hebben!
    Komende dagen wordt het voor jou wennen aan het land,mensen en de temperatuur.Maar dat moet goed komen.
    Bij ons is het nu weer onder nul dus bibberen.
    Groetjes aan de meiden en tot de volgende keer.

Ps. Ben je al naar de bakker geweest?

Groetjes Willem,Annemiek en Monica.

• 09 Februari 2010 - 12:22

Marga:

hoi Martine,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Acclimatiseren gaat vast wel lukken. Veel plezier daar. Liefs marga

• 09 Februari 2010 - 14:15

Melanie P:

Hey Martini!

Beter dat jullie veilig zijn aangekomen!

Geniet van het lekkere weer:)
    En rustig bijkomen he!

Veel liefs,

Melanie Xx

• 09 Februari 2010 - 14:15

Loes (je Nichtje):

Martine!

Ik was je helemaal vergeten een goede reis te wensen, maar zo te lezen heeft dat je reis niet belemmert!:D
    Wel raar dat er ineens al 4 mensen in 'jullie' huis wonen! Maarja komt vast goed!:)

Heel veel plezier daar en zal je verslagen goed bijhouden!
    xx