Tijd voor een reisverslag - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu Tijd voor een reisverslag - Reisverslag uit Bavel, Nederland van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu

Tijd voor een reisverslag

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

04 Maart 2012 | Nederland, Bavel

Lieve allemaal,

Het is tijd voor een reisverslag!
Over 6 dagen ga ik beginnen aan mijn wereldreis :)

Samen met Sanne vlieg ik op zaterdag 10 maart om 14:00 uur naar Australië.
We zullen een tussenstop hebben in Taiwan en daarna door vliegen naar Sydney.
Onze 'planning' ziet er als volgt uit:
- 1,5 maand Australië
- 1 maand Nieuw-Zeeland
- 1 maand Thailand
- 1,5 maand Indonesië

Op deze site zal ik al mijn (lees: onze) avonturen) bijhouden.

Ik wens jullie veel leesplezier!
Liefs Martine



  • 04 Maart 2012 - 20:29

    Sanne:

    Vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik leuk!!

  • 04 Maart 2012 - 20:32

    Karin 9c:

    Ik ga je missen, maar je hebt groot gelijk! Ik ga je volgen, xxx

  • 04 Maart 2012 - 20:49

    Dorothé:

    Hoi Martine,
    Heel veel plezier en we volgen je graag. xx

  • 04 Maart 2012 - 20:59

    Melanie:

    Hey Martine!

    Wat gaaf zeg! Geniet er volop van! Heeeeeeeeeeel veel succes en vooral heeel veel plezier!! Echt WAUW!

    Groetjes!

  • 04 Maart 2012 - 21:03

    Marga:

    Jemig Martine wat gaaf. Ik wens je een fantastische reis en ben benieuwd naar je reiservaringen. Ik ga je zeker volgen. Liefs Marga

  • 05 Maart 2012 - 21:25

    Anne-Ruth:

    Heey Martine! Wat leuk dat je weer op reis gaat! Weet je al waar je in Indonesië naartoe gaat? Ik ben daar vorig jaar geweest, erg mooi land!!
    Heel veel plezier op reis en ik ga je zeker volgen via je verhalen! :)

    Groetjes, Anne-Ruth

  • 06 Maart 2012 - 18:45

    Kees En Giny:

    Wat een fantastisch plan! Heel veel plezier gewenst en we zullen je volgen.
    Hartelijke groeten, Kees en Giny

  • 09 Maart 2012 - 14:07

    Loes, Ex 9c ;-):

    Daar gaat ze/gaan ze dan!
    5 maanden genieten van het mooie leven! En als je terugkomt reserveren we de extra slaapkamer weer voor je hoor ;-)
    Veel plezier!!

  • 10 Maart 2012 - 08:51

    Mariken:

    Lieve martine,
    Nu al opweg naar schiphol denk ik, wat gaat het allemaal snel! vind het maar een gek idee hor dat ik je pas in augustus weer zie!!! Ik ga al je verhalen volgen en stiekem erg jaloers zijn ;) Geniet dubbel en dwars van je avontuur! Maar dat zal je vast en zeker ook wel doen :)! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bavel

Martine

Actief sinds 21 Nov. 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 33256

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 30 Mei 2015

Midden-Amerika

10 Maart 2012 - 15 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie

07 Februari 2010 - 13 Juni 2010

4 maanden in Paramaribo

Landen bezocht: