Blue Mountains tot aan Brisbane - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu Blue Mountains tot aan Brisbane - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu

Blue Mountains tot aan Brisbane

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

21 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een berichtje!
Donderdag hebben Sanne en ik Sydney verlaten. We zijn uitgezwaaid door Melvin en Lisa (de NLers van ons hostel) en hebben de trein gepakt richting Katoomba (blue mountains).
We hebben heerlijk gewandeld en ontzettend veel foto's gemaakt van de natuur en uiteraard van de The Tree Sisters. (helaas wilt het oploaden van deze foto's niet zo lukken)
In Katoomba hebben we via een soort marktplaats-site een lift geregeld. Met een nederlandse jongen hebben we mee kunnen liften naar Byron bay.
We hebben langs de kust gereden en twee keer overnacht op een camping, het was erg gezellig.
Tijdens de reis heb ik dj gespeeld en Sanne heeft kaart gelezen. Dat ging erg goed totdat ik de radio had opgeblazen. Oeps! Gelukkig wist de jongen alles van auto radio's en hebben we alleen een nieuwe zekering hoeven kopen :)
Hij heeft ons in Byron bay afgezet waar Sanne en ik lekker op het strand hebben gelegen. Van dat dagje strand kan ik nu nog nagenieten want mijn rug ziet zo rood als een garnaal.. Hihihi
Ook hebben we op Byron een mooie wandeling gemaakt naar de vuurtoren en dolfijnen kunnen spotten! +5 punten voor mij! Sanne zoekt nu naar koala's..
We hebben ook al een mooie trip geboekt naar Fraiser island. En vandaag zijn we vertrokken richting Brisbane. Morgen gaan we hier naar een koala-dierentuin. Dus daar kan Sanne haar punten scoren..hihihi

Dit was de update vanuit Australie.
Het gaat hier goed en we hebben het naar ons zin :)
Super leuk dat jullie me zo volgen. Berichtjes vanuit Nederland ontvangen is natuurlijk super leuk!

Well, see you!
Liefs Martine

  • 21 Maart 2012 - 12:33

    Marjolein Zweep:

    Mi gado!!
    Jullie hebben het goed voor elkaar zeg, haha!! Dank voor het zonnetje wat jullie even deze kant hebben op gestuurd :) Met 17 C zijn wij ook erg blij! Heerlijk toeven in de tuin... Zonder iets te verbranden ;) Zorg dat jullie snel een goede internetverbinding scoren, want ben natuurlijk reuze benieuwd naar de foto's :D
    Veel plezier in de dierentuin en tot snel!!
    Mi lobi u!! XXX

  • 21 Maart 2012 - 18:14

    Dorothé:

    Hoi Martine,Sanne

    Leuk hoor om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Jammer dat het nog niet wil lukken met de foto's.
    Maar die krijgen we vast nog te zien.
    Doe voorzichtig en geniet!! XX

  • 21 Maart 2012 - 19:23

    Karin 9c:

    Waaaaaaaah gaat goed daar, ben trots op je! Hier heb ik ook voor het eerst in de zon gezeten, in t-shirt!!! yeah, maar dat is niks in vergelijking bij jou. Geniet meisje, doen!

  • 21 Maart 2012 - 21:38

    Juul:

    Ohoh wat ben ik toch jaloers!! Hihi! Klinkt allemaal super gaaf meid en tsja die rug kon natuurlijk niet uitblijven :p
    Veel plezier!! Kuss

  • 21 Maart 2012 - 21:42

    Irene:

    Hoooi!!!
    Super ervaring allemaal hoor, ben echt jaloers! Zit hier te bikkelen boven m'n scriptie en kan niet wachten tot ik mijn koffers weer kan inpakken voor een leuk reisje! En ik wil inderdaad ook wel foto's zien! Zoek maar naar bananenbomen, krijg jij ook weer punten ;)
    Veel plezier en ik kijk nu al uit naar je volgende verhaaltje :).
    XX

  • 24 Maart 2012 - 12:27

    Suz:

    Leuk, Leuk!!! Oh wat hebben jullie nu al een hoop gedaan en gezien. Dolfijnen, koala's....aaah jaloers! Heel, heel veel plezier weer! kus suz

  • 25 Maart 2012 - 17:22

    Linda:

    dat klinkt weer goed marlin!!! :)
    maar wel uitkijken met verbranden he.. en die dolfijnen/koala's waren vast en zeker super! have fun.. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Martine

Actief sinds 21 Nov. 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 33261

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 30 Mei 2015

Midden-Amerika

10 Maart 2012 - 15 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie

07 Februari 2010 - 13 Juni 2010

4 maanden in Paramaribo

Landen bezocht: