Hieps fun! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu Hieps fun! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu

Hieps fun!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

31 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
Ik ben weer op het vaste land!
We zijn afgelopen dagen op Fraiser island geweest, een zandeiland naast de oost-kust van Australie.

MAAR.. Eerst heb ik natuurlijk een koala geknuffeld in Brisbane :) Het was ontzettend lief en bijzonder!
Na Brisbane zijn Sanne ik doorgereisd naar Rainbow beach, dit was een rustig maar gezellig plaatsje waar we dolfijnen hebben gevoerd. De week stond in het teken van de dieren.

Na rainbow beach zijn we dus naar Fraiser island gegaan.
We zijn daar drie dagen gaan kamperen met een groep van 28 backpackers en hebben tours gemaakt met een fourweeldrive :) We hebben drie dagen prachtig weer gehad en genoten van de natuur. Natuurlijk heb ik ook even mogen rijden in de 4W-drive, super leuk!
Op Fraiser leven Dingo's (soort wilde honden) waardoor we erg voorzichtig moesten zijn met eten en je mocht 's avonds niet alleen naar het toilet (lees: ergens in de struiken je piepie doen).
De eerste avond hadden we tijdens de bbq al een eerste onmoeting met een Dingo. Gelukkig werd hij snel weggejaagd.

Op Fraiser island hebben we leuke mensen ontmoett: duitsers, engelsen en een nederlands meisje waarmee we nu in Agnes water / 1770 zitten.
Gisteravond hebben we kartoffelsalad gegeten en vanmiddag gaan we met zijn alle de scooterroo tour doen.
Morgen wil ik leren surfen! Ik ben ontzettend benieuwd en heb er heel veel zin in!

Inmiddels hebben we de 'drukke' oost-kust achter ons gelaten. Na een paar grote steden en stranden had ik dat wel gezien. We zitten nu in kleinere plaatsjes en dat vind ik leuker.

Hieps fun dus!
Liefs Martine

  • 31 Maart 2012 - 07:36

    Marga:

    hoi Martine, wat een leuke dingen doe je allemaal joh, echt genieten. Gelukkig vertel je de spannenede zaken achteraf, haha. Een ontmoeting met een dingo . Veel plezier. X Marga

  • 31 Maart 2012 - 08:57

    Kristel :

    Klinkt allemaal super!!! Geniet ervan daar!

    Groetjes Kristel

  • 31 Maart 2012 - 09:10

    Juul:

    Ohhh surfen.. Gaaf!! Wil ook nog eens doen :D Ben erg benieuwd hoe het was!
    Klinkt verder allemaal weer super meid! Kuss!

  • 31 Maart 2012 - 12:06

    Karin 9c:

    Dus jij hebt het goede weer! Ik vroeg me al af waar het was gebleven. Goed om van je te horen en ik ben stiekem wel benieuwd naar foto's. Komen die ook een keertje?

  • 31 Maart 2012 - 13:26

    Dorothé:

    Hoi Martine,
    Nou dat klinkt allemaal weer erg spannend. leuk hoor.Veel plezier met het surfen. X

  • 01 April 2012 - 11:31

    Marjolein Zweep:

    Ha Martinez,
    Surfen!!! Aaah, super gaaf!! Lukte het een beetje? Schijnt niet eenvoudig te zijn ;)
    Stoer hoor zijn 4WDrive!! Jullie laten er in ieder geval geen gras over groeien. Lekker ondernemend!
    Ik heb trouwens inmiddels (gisteren) in een dag tijd Sophia verhuurd en zelf een appartement gevonden aan de Teteringsedijk!! Helemaal super. Vlak naast Suuz, hahaha.. Kan niet wachten tot ik het aan je kan laten zien via de webcam ;)
    Nou lieverd, veel plezier daar nog! XXX

  • 01 April 2012 - 19:01

    Linda:

    haa marlin!
    wat een mooi verhaal weer.. en uiteraard fijn om te horen dat je volop aan het genieten bent daar!!!
    hoe was de scooter tour? en ben je een aankomend surf talent......
    ik ben benieuwd!!! have fun en veel liefs xx

  • 04 April 2012 - 21:49

    Mar:

    Hieps fun my ass, seriously ik word met de dag jaloerser! Vooral op de kartoffelsalad (ok dat is een grapje), zag al een heerlijke surffoto voorbijkomen! Geniet ervan, en er komt zo een prozawerkje jouw kant op Mar! xxxx knuffels!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Martine

Actief sinds 21 Nov. 2009
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 33253

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 30 Mei 2015

Midden-Amerika

10 Maart 2012 - 15 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie

07 Februari 2010 - 13 Juni 2010

4 maanden in Paramaribo

Landen bezocht: