Tijd voor een verslagje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu Tijd voor een verslagje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu

Tijd voor een verslagje!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

11 April 2012 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Hoog tijd voor een verslagje vanuit Australie!
Ik heb natuurlijk al weer een heleboel meegemaakt en ik zie dat ik een beetje achter loop.
In mijn vorige verslag was ik gebleven bij het surfen in Agnes water. Dat was super leuk, voor 17 dollar hebben we 3,5 uur mogen surfen. We hebben eerst wat instructies gekregen en daarna mochten we gaan oefenen in zee! Jeetje was was het moeilijk haha. Ik heb helaas niet op het board gestaan maar wel ontzettend veel plezier gehad.. De volgende dag ontzettend veel spierpijn, blauwe plekken en een verbrand gezicht maar het was het zeker waard!

Na agnes water zijn we naar Whitsundays gegaan. Prachtige stukken strand gezien en gesnorkeld, erg leuk en mooie vissen gezien.

Verder kan ik weer twee dieren toevoegen aan het rijtje: dierenvrienden:
- We hebben Wallabies gevoerd (soort kleine kangoeroe)
- En kleine dwerg papagaaien gevoerd (eigenlijk meer poging tot voeren want het waren er wel 100 en ze vlogen alle kanten op, ja Marjolein zelfs ik was nu een beetje bang voor al dat gefladder)

Op het moment zijn we in Cairns, een leuke en gezellige stad. Gisteravond zijn we gaan stappen met Martijn (een NL jongen die we al vaker hebben ontmoet op onze reis langs de oost-kust).
En vanmorgen hebben we een Easter brunch op. Na wat geklaag op skype (tegen de ouders van Sanne) over hoe duur alles hier wel niet is, hhebben we wat geld gekregen voor een paasbrunch! :)

Verder zijn we op het moment aan het zoeken naar een goede deal om in de outback te komen.. Die rode rots willen we toch wel graag zien!

Leuk dat jullie me ook op de hoogte houden van alles in Nederland, erg gezellig! Ook heb ik een aantal mensen nog in de wachtrij staan voor skype.. Door het tijdsverschil van 8uur is dat niet zo makkelijk maar ik ga mijn best doen!

Veel liefs vanuit Cairns!

  • 11 April 2012 - 05:17

    Willem En Lia:

    Hoi Martine,
    Wat hebben jullie het toch leuk, we zijn aan het meegenieten, jullie hebben toch ook wel dat dure hele gewone brood opgegeten?heel veel succes met het regelen voor de outback.
    Liefs

  • 11 April 2012 - 06:08

    Karin 9c:

    Wow jij doet het goed. De afgelopen 2 dagen heb ik door de regen mogen fietsen haha. Trouwens, rens heeft weer toegeslagen in de thee-zakjes-oorlog. Ik kreeg een boeket bloemen aan huis bezorgt. Dus als jij nog goeie ideeën hebt, laat het me weten ! xx

  • 11 April 2012 - 07:03

    Marjolein Zweep:

    Leuk, leuk, leuk, leueueuk!! Haha, behalve dat van die papegaaien dan ;) Altijd weer fijn even een berichtje van je te lezen en te weten dat je het naar je zin hebt in het verre Australie.
    Tot horens!! XXX

  • 11 April 2012 - 14:38

    Marga:

    Hey Martine, je bent wel een stoere griet zeg. Wat je allemaal doet. Hartstikke leuk hoor. Blijf genieten en pas op jezelf ;)

  • 12 April 2012 - 04:18

    Sanne:

    Heaps leuk! Wat maken we toch veel mee he;) En wat dacht je van ons voucher-avontuur, onze ferrie-misser, onze barre wandeling om 1 wilde koala te zien, onze nachtelijke belaging van de locals en onze TARANTULA!!!????:D

  • 12 April 2012 - 15:28

    Juul:

    Ohh meid wat klinkt het allemaal heerlijk!! Ga er lekker van genieten! Hier gaat het allemaal z'n gangetjes.. Haha! Kuss

  • 13 April 2012 - 12:59

    Dorothé:

    Hey surfgirl,

    Ja ,je denk dat doe ik wel even.Hoe moeilijk kan het zijn om op een plankje te gaan staan.Haha
    Nog veel plezier X

  • 13 April 2012 - 17:52

    Loes:

    Hee Martine!

    Klinkt allemaal heel erg leuk, wordt stiekem wel een beetje jaloers van jou verhalen. Ga je in Cairns ook nog snorkelen of al genoeg van al dat moois!

    We hebben je vandaag gemist, een juffen-date zonder Martine gek hoor! Volgende keer mag je weer mee ;)

    Liefs Loes

  • 14 April 2012 - 01:45

    Martine:

    Bedankt voor alle reacties! Leuk! :)
    Laatste update: Sanne en ik vertrekken morgen met een campertje riching de outback! We hebben dan 5 dagen om 'even' 2500 km af te leggen, spannend!
    Laat het avontuur maar beginnen! Hihi

  • 15 April 2012 - 16:03

    Linda:

    haa marlin alias surf talent!!!
    zodra je terug bent, ben ik heel benieuwd naar de foto's van je surf talenten.. ;)
    weer een mooi verhaal heb je geschreven! wederom mooie ervaringen achter de rug, en een spannend avontuur voor de boeg met de camper.. super! ga er van genieten meid en pas goed op elkaar..
    heel veel liefs van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Martine

Actief sinds 21 Nov. 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 33261

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 30 Mei 2015

Midden-Amerika

10 Maart 2012 - 15 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie

07 Februari 2010 - 13 Juni 2010

4 maanden in Paramaribo

Landen bezocht: