Skydive Abel Tasman - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu Skydive Abel Tasman - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Martine Gert-Jan - WaarBenJij.nu

Skydive Abel Tasman

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Martine

15 Mei 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

We did it!!!

Sanne en ik zijn onze dag goed begonnen, vanmorgen om 11 uur (Nieuw-Zeelandse tijd is 10 uur eerder dan bij jullie in NL) zijn we uit een vliegtuig gesprongen!
We hebben een skydive gedaan van 13000 ft, met 200 km per uur zijn we naar beneden 'gestort' en het was AWESOME!

Het was wel even spannend om boven in de lucht uit het raam te gaan hangen maar ik heb gewoon heel hard gegild en daarna ontzettend genoten! Een prachtig uitzicht en een geweldig gevoel!
Je zou bijna denken dat ik nu genezen ben van mijn hoogtevrees haha!

Ik ga proberen wat foto's up te loaden! Uiteraard ook een dvd gekocht en een prachtig t-shirt gekregen! Ons geluk kan niet op!

  • 15 Mei 2012 - 09:09

    Sanne Bakker:

    WHAAAAA WE DID IT!!!!!!! :D

  • 15 Mei 2012 - 09:12

    Sanne Bakker:

    En ik ben heel blij dat ik het samen met jou heb mogen doen! (L) BFF!

  • 15 Mei 2012 - 13:02

    Annelot Van Overloop:

    Oh Martini hoe gaaf!!!
    Ik zei net tegen mn mamma, ik hoor in gedachten al helemaal hoe Martine daar gillend in de lucht hangt haha maar je hebt het toch maar mooi gedaan!

    Wel een nadeel: wat gaat hier nog tegenop kunnen in het vervolg van de reis???!!!

    Xxxx liefs Lottie

  • 15 Mei 2012 - 14:16

    Anouk:

    Stoere chicks ;-)

  • 15 Mei 2012 - 14:16

    Niels & Kristel Marijnissen:

    Hee Martine!

    Meteen de profielfoto veranderd?1 :p
    Wel supervet dat je gesprongen hebt!

    Geniet van alle mooie dingen die jullie daar zien en doen, hier valt niets te zien tenzij het je lukt door een dik gordijn van regen te kijken :s

    Groetjes, Kristel (Spindel)

  • 15 Mei 2012 - 16:20

    Willem En Lia :

    Knap dat je sprong gewaagd hebt.
    Super, en wat een leuke foto's
    Jullie genieten ervan, nu op naar de gletsjer heel veel plezier xx

  • 15 Mei 2012 - 16:52

    Dorothé:

    Hoi hoi,
    Nou wel HEEEEEL stoer dat je dit gedaan hebt. Ik doe je het niet na. veel plezier nog.XX

  • 15 Mei 2012 - 17:06

    Daniëla:

    Hee Frutje!

    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Super stoer zeg! Jullie genieten zo te zien enorm!
    Hier in NL ook alles goed, nog zes weken en dan is het vakantie!
    Geniet er verder van dotje!

    Dikke kus!

  • 15 Mei 2012 - 17:48

    Hoi Martine,:

    Ontzettend knap en natuurlijk hartstikke dapper van jullie. En.. een ervaring om nooit te vergeten.
    xx Mech

  • 16 Mei 2012 - 09:14

    Juul:

    Geef mij maar een kabelbaantje boven de Surinamerivier :p
    Super gaaf meid!!

  • 01 Juli 2012 - 08:11

    Evelien:

    Super gaaf joh!! Ik ben jaloers!!! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Martine

Actief sinds 21 Nov. 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 33262

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 30 Mei 2015

Midden-Amerika

10 Maart 2012 - 15 Augustus 2012

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesie

07 Februari 2010 - 13 Juni 2010

4 maanden in Paramaribo

Landen bezocht: